Na potrzeby kampanii stworzona została strona produktowa, na której odbiorca mógł zapoznać się z wszystkimi interesującymi go informacjami, podanymi w przystępnej formie z atrakcyjnymi grafikami. Zaprezentowany został kompleksowy opis urządzenia, pokazana jego obsługa, rezultaty działania oraz wyniki badań satysfakcji użytkowniczek. Wskazana została dedykowana aplikacja, ułatwiająca wykonywanie zabiegów. Na stronie zamieszczono również porównanie dostępnych modeli i umożliwiono ich zakup, dzięki przekierowaniom do sklepów internetowych.
Kampania wprowadzająca na rynek nową wersję urządzeń do pielęgnacji włosów. Wszystkie materiały zyskały spójny, wysokiej jakości design, odwołujący się do luksusowego wyglądu i zaawansowanych funkcjonalności urządzeń.
Zaprojektowanie i wdrożenie materiałów graficznych, wykorzystywanych na stronach Allegro, zapewniło dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Estetyczny, przejrzysty layout skutecznie nakłaniał do zainteresowania się prezentowaną ofertą.