Loading...
Złoto 2018
Złoto 2018
Srebro 2019
Srebro 2019

Philips Oneblade

Komunikacja marketingowa i sprzedażowa marki z wykorzystaniem rich contentu

Philips Oneblade
 

Rich product cards

Przygotowanie kart produktowych, zawierających oryginalne treści, dla różnych sklepów. Dzięki temu, konsument nie musi już szukać interesujących go informacji na innych stronach. Wszystkie dane potrzebne do podjęcia decyzji otrzymuje na karcie produktu. Do zakupu przekonują informacje podane w przystępny sposób. O wyjątkowych cechach modelu komunikują ikony oraz krótkie porady, dotyczące sposobów użytkowania urządzenia. W sekcji FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wybór modelu ułatwia tabela porównawcza i opinie użytkowników.

Rich product cards
 

Różne drogi zakupów

Kampania wprowadzająca na rynek nową wersję urządzeń do pielęgnacji włosów. Wszystkie materiały zyskały spójny, wysokiej jakości design, odwołujący się do luksusowego wyglądu i zaawansowanych funkcjonalności urządzeń.

Różne drogi zakupów
 

Oferty specjalne

Stworzenie kart dedykowanych pojawiającym się promocjom. Podkreślenie atrakcyjności oferty oraz zaprezentowanie wygody i dostępności różnorodnych opcji zakupów.

Oferty specjalne