Przygotowanie kart produktowych, zawierających oryginalne treści, dla różnych sklepów. Dzięki temu, konsument nie musi już szukać interesujących go informacji na innych stronach. Wszystkie dane potrzebne do podjęcia decyzji otrzymuje na karcie produktu. Do zakupu przekonują informacje podane w przystępny sposób. O wyjątkowych cechach modelu komunikują ikony oraz krótkie porady, dotyczące sposobów użytkowania urządzenia. W sekcji FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wybór modelu ułatwia tabela porównawcza i opinie użytkowników.
Kampania wprowadzająca na rynek nową wersję urządzeń do pielęgnacji włosów. Wszystkie materiały zyskały spójny, wysokiej jakości design, odwołujący się do luksusowego wyglądu i zaawansowanych funkcjonalności urządzeń.
Stworzenie kart dedykowanych pojawiającym się promocjom. Podkreślenie atrakcyjności oferty oraz zaprezentowanie wygody i dostępności różnorodnych opcji zakupów.