Pierwsze informacje o zbliżającej się premierze pojawiają się na bannerach i w newsletterach. Kierują one na stronę, na której odliczany jest czas do rozpoczęcia transmisji Galaxy UNPACKED.
Note9 trafia do przedsprzedaży. Wszystkie publikowane materiały promocyjne (karta produktowa, LP, mailing, bannery) komunikują jego najważniejsze cechy i funkcjonalności oraz informują o specjalnie przygotowanej, limitowanej ofercie dla kupujących: Samsung Odkup i SGuard.
Po światowej premierze, w mediach są już dostępne specyfikacje techniczne nowego smartfona. Wdrożona zostaje przykuwająca uwagę strona produktowa. Zbudowana w formie opowieści, w której każde kliknięcie, przewinięcie ekranu i odtworzenie wideo odkrywa nowe informacje. Dzięki temu, bogate treści zyskują atrakcyjną formę.
W celu zwiększenia rozpoznawalności produktu, przeprowadzona zostaje kampania bannerowa, informująca i przypominająca o wprowadzeniu do sprzedaży nowego smartfona oraz ofercie usług dodatkowych.