Loading...

Samsung Galaxy Note9

Długofalowa i wszechstronna kampania połączona ze spektakularną premierą.

Samsung Galaxy Note9
 

Faza 1 - teaser

Pierwsze informacje o zbliżającej się premierze pojawiają się na bannerach i w newsletterach. Kierują one na stronę, na której odliczany jest czas do rozpoczęcia transmisji Galaxy UNPACKED.

Faza 1 - teaser
 

Faza 2 - presale

Note9 trafia do przedsprzedaży. Wszystkie publikowane materiały promocyjne (karta produktowa, LP, mailing, bannery) komunikują jego najważniejsze cechy i funkcjonalności oraz informują o specjalnie przygotowanej, limitowanej ofercie dla kupujących: Samsung Odkup i SGuard.

Faza 2 - presale
 

Faza 3 - launch

Po światowej premierze, w mediach są już dostępne specyfikacje techniczne nowego smartfona. Wdrożona zostaje przykuwająca uwagę strona produktowa. Zbudowana w formie opowieści, w której każde kliknięcie, przewinięcie ekranu i odtworzenie wideo odkrywa nowe informacje. Dzięki temu, bogate treści zyskują atrakcyjną formę.

Faza 3 - launch
 

Faza 4 - post-launch

W celu zwiększenia rozpoznawalności produktu, przeprowadzona zostaje kampania bannerowa, informująca i przypominająca o wprowadzeniu do sprzedaży nowego smartfona oraz ofercie usług dodatkowych.

Faza 4 - post-launch