Loading...

Samsung Galaxy S9

Przed oficjalną premierą nowego modelu smartfona, przeprowadzone zostały 3-etapowe działania promocyjne.

Samsung Galaxy S9
 

Faza 1 - teaser

Ukazuje się pierwsza informacja o zbliżającej się premierze Galaxy S9. Zwiastun prezentuje licznik, pokazujący pozostały czas do debiutu nowego smartfona. Zainteresowanie wzbudza ujawnienie jednej z głównych cech wyróżniających ten model na rynku.Wraz ze startem kampanii w Internecie pojawiają się promocyjne bannery.

Faza 1 - teaser
 

Faza 2 - przedsprzedaż

Zaprezentowany zostaje wygląd nowego modelu oraz ukazują się wiadomości o jego najważniejszych funkcjach. Zainteresowani mogą zapisywać się na newsletter, w którym otrzymają więcej informacji i interesujących ofert. Rusza przedsprzedaż Galaxy S9.

Faza 2 - przedsprzedaż
 

Faza 3 - sprzedaż

To moment, w którym udostępniane są wszystkie dane na temat nowego smartfonu. Odbiorcy mogą zapoznać się z wszelkimi detalami i poznać oferowane modele. Szczegółowe informacje ukazują się na stronie produktowej, przygotowanych dla sklepów internetowych kartach produktowych oraz bannerach. Galaxy S9 trafia na półki sklepowe.

Faza 3 - sprzedaż