Stworzenie sklepu w sklepie umożliwiło zaprezentowanie pełnego portfolio produktowego. To kolejne miejsce, w którym odbiorca mógł zapoznać się z kompletną ofertą firmy, stanowiące jeszcze jedną ścieżkę do zakupu.
Podczas gdy karty produktowe i landing pages posiadają ograniczone miejsce, w którym zwykle komunikuje się jedną rzecz, strefa marki działa bardziej kompleksowo. Zamieszczona tu platforma edukacyjna i ekspercka pomagają potencjalnemu odbiorcy w podjęciu decyzji zakupowych. Przedstawiane są wszystkie nowości, publikowane artykuły interesujące odbiorców. Produkty opisane są w sposób rzeczowy, ze wskazaniem dla kogo są odpowiednie i jakie potrzeby zaspokajają.
Dotarcie bezpośrednio do klienta ze spersonalizowanym komunikatem, dopasowanym do każdej fazy zakupowej, dostosowanym do zbliżających się świąt i premier. Sklep w sklepie to działania długofalowe, które pomagają budować wizerunek ekspercki, podnoszą rozpoznawalność marki i zwiększają sprzedaż produktów.